Serwis Księgarnia

Organizacja kreatywna

Cena (PLN): 26.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16011-1
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka przedstawia podstawy koncepcji tzw. organizacji kreatywnej, ewolucyjnej następczyni organizacji uczącej się, zawierającej się w formule organizacji opartych na wiedzy.
Autor: Marek Brzeziński


ostatnia zmiana: 2009-11-17
Komentarze
Opis praktycznych ćwiczeń z "klasycznej" biologii roślin. Omówienie laserowej mikroskopii konfokalnej, cyfrowej obróbki obrazu, podstawy interpretacji obrazów mikroskopowych oraz podstaw optyki.
Autor: Ewa U. Kurczyńska, Dorota Borowska-Wykręt
Encyklopedie z serii EPOKI LITERACKIE przedstawiają literaturę polską i obcą w szerokim kontekście cywilizacyjnym.
Książka w formacie 21x21 cm z płytą DVD.
Znany i poszukiwany podręcznik z zakresu mikrobiologii ogólnej. Omawia budowę i funkcje fizjologiczne bakterii, genetykę, ewolucję i systematykę oraz wykorzystanie mikrobiologii w praktyce.
Autor: Władysław J.H. Kunicki-Goldfinger
Kompleksowa wiedza na temat procesu przygotowania nowej produkcji rozumianego jako wszelkie działania zmierzające do uruchomienia produkcji przemysłowej nowego wyrobu.
Autor: Kazimierz Szatkowski
Słownik zawiera 190 000 haseł i jednostek leksykalnych. Obejmuje podstawowe współczesne słownictwo oraz idiomatykę obu języków w ich odmianie literackiej: pisanej i mówionej.
Autor: Jan Wawrzyńczyk, Halina Bartwicka, Valentina Kulpina, Eliza Małek
Wyjątkowa publikacja stanowiąca połączenie atlasu geograficznego i samochodowego z przewodnikiem turystycznym. Posiada szczegółowe mapy z siecią dróg, miejscowościami i atrakcjami turystycznymi.
Książka o zarządzaniu projektami we współczesnym świecie. Omawia iteracyjne, inkrementalne metody prowadzenia projektu z rygorystycznymi zasadami zarządzania. Dla menedżera projektu i szefa zespołu.
Autor: Jim Highsmith
Książka omawia globalne strategie, nowe struktury organizacyjne, zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym, elastyczne systemy pracy, e-biznes oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Autor: Zbigniew Malara
Polityka Prywatności