Serwis Księgarnia

Metodologia projektowania realizacji budowy

Cena (PLN): 57.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16021-0
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Wznowienie po latach znakomitego podręcznika prof. Kazimierza M. Jaworskiego zawierającego podstawowe wiadomości dotyczące organizacji i planowania budownictwa.
Autor: Kazimierz M. Jaworski


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Książka koncentruje się na omówieniu niedoskonałości komunikowania. Zawiera wątki charakterystyczne dla socjologii krytycznej.
Autor: Marian Golka
Nowoczesny podręcznik opisujący ustrój państwowy Polski, jej pozycję w międzynarodowej przestrzeni politycznej, społecznej i gospodarczej, a także zróżnicowania regionalnego procesu transformacji.
Kompletny opis najnowszych dziejów polszczyzny. Przedstawia zewnętrzną i wewnętrzną historię języka polskiego czyli uwarunkowania pozajęzykowe oraz ewolucję wewnętrzną systemu językowego.
Autor: Irena Bajerowa
Książka prezentuje zjawiska intelektualne z zakresu współczesnej antropologii. Teksty wybitnych polskich antropologów ułożone w 5 działów odpowiadających najważniejszym kierunkom zainteresowań.
Książka wybitnej znawczyni papirusów, czasów hellenistycznych, Egiptu epoki greckich Ptolemeuszów, a także Biblii i Ewangelii. Przybliża świat helleńskiego i wczesnochrześcijańskiego Śródziemnomorza.
Autor: Anna Świderkówna
Nowoczesny, wszechstronny, obszerny i niezwykle oryginalny w swym zamyśle podręcznik chemii kwantowej. Umożliwia poznanie szerokiej gamy problemów chemii teoretycznej, także w kontekście innych nauk.
Autor: Lucjan Piela
Książka omawia liczb rzeczywistych, teorię granic, funkcje jednej i wielu zmiennych oraz rachunek różniczkowy i jego zastosowanie. Przeznaczona dla studentów pierwszych lat matematyki.
Autor: Grigorij M. Fichtenholz
Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska
Polityka Prywatności