Serwis Księgarnia

Active Directory – odtwarzanie po awarii

Cena (PLN): 44.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15958-0
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka omawia sposoby przeciwdziałania awarii w środowiskach Active Directory, ich różne scenariusze, a także sposoby odzyskiwania informacji po katastrofie.
Autor: Florian Rommel


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Sztuka Europy XV i XVI wieku oraz jej związki ze spuścizną antyku i ówczesnymi teoriami literackimi. Wspaniałe reprodukcje prezentują wielość środków wyrazu i różnorodność podejmowanych tematów.
Autor: Diane Bodart
Opis nietypowych sposobów walki z hakerami, robakami internetowymi, wirusami komputerowymi oraz spamem, które czyhają w Sieci na użytkowników. Przykładowe analizy włamań zarejestrowanych przez autora.
Autor: Michał Piotrowski
Jedno z najdonioślejszych dzieł filozoficznych XX wieku. Album myśli zebranych w latach 1929-1945. Dotyczą pojęć znaczenia, rozumienia, zdania, logiki, podstaw matematyki oraz stanów świadomości.
Autor: Ludwig Wittgenstein
Synteza opisująca narodziny nowej Europy w jej związkach ze światem bizantyńskim, arabskim i barbarzyńskim. Uznawana w środowisku historyków za otwarcie nowej metodologii w badaniach mediewistycznych.
Autor: Michael McCormick
Podręcznik do nauki finansów i bankowości w szkołach wyższych. Treść odpowiada minimum programowemu przedmiotu Finanse i bankowość, opracowanego przez Radę Główną Szkolnictwa Wyższego.
Autor: Zbigniew Dobosiewicz
Zbiór wykładów wygłoszonych przez F. Schellinga na uniwersytecie w Monachium w 1831-1832. Przedstawia koncepcję filozoficzną autora na temat życia duchowego ludzkości od mitologii do chrześcijaństwa.
Autor: Friedrich Wilhelm Joseph von Schelling
Historia triumfu Google. Perspektywiczne spojrzenie na przeszłość i przyszłość technologii wyszukiwania oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę i każdą inną sferę działalności człowieka.
Autor: John Battelle
Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje i strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy.
Autor: Roman Kozierkiewicz
Znakomity podręcznik rachunku prawdopodobieństwa, kanon literatury dotyczącej kształcenia probabilistycznego. Zastosowania teorii prawdopodobieństwa w praktyce i zadania do samodzielnego rozwiązania.
Autor: William Feller
Polityka Prywatności