Serwis Księgarnia

ECDL. Bazy danych. Moduł 5

Cena (PLN): 21.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16040-1
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Moduł piąty ECDL obejmuje: zasady tworzenia komputerowej bazy danych, edycję, porządkowanie i filtrowanie danych, tworzenie tabel i relacji między nimi oraz projektowanie kwerend.
Autor: Mirosława Kopertowska-Tomczak


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
W sposób nowoczesny i zgodny z najnowszymi trendami w dydaktyce książka ukazuje naukę prawa rzymskiego w powiązaniu z procesem kształtowania się europejskiego prawa prywatnego.
Autor: Wojciech Dajczak, Tomasz Giaro, Franciszek Longchamps de Bérier
Opis najważniejszych zagadnień teoretycznych w stosunkach międzynarodowych, przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych teorii, analiza studiów przypadków i wydarzeń historycznych.
Autor: Jacek Czaputowicz
Książka przedstawia współczesne teorie wychowania, zapoznaje z głównymi tendencjami rozwoju systemów oświatowych w Polsce i na świecie, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia.
Jedna z najbardziej znanych i szeroko dyskutowanych prac francuskiego socjologa Michela Maffesolego to esej na temat współczesnego indywidualizmu i przemian więzi społecznych.
Autor: Michel Maffesoli
Podręcznik mistrza wiedzy o zarządzaniu organizacją! Omawia najnowsze tendencje w zarządzaniu, techniki informacyjne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa.
Autor: Ricky W. Griffin
Podręcznik objaśnia podstawowe pojęcia językoznawstwa, prezentuje strukturę języka i główne problemy metodologiczne lingwistyki. Przeznaczony dla początkujących studentów kierunków filologicznych.
Autor: Renata Grzegorczykowa
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawia zjawisko marketingu politycznego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Autor: Marek Mazur
Wybrane z dzieł Mikołaja Reja sentencje o życiu. Czytelne przesłanie autora – warto żyć uczciwie. Książka wydana z okazji Roku Rejowskiego w Polsce.
Autor: Mikołaj Rej
Metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Zagadnienia teoretyczne bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.
Polityka Prywatności