Serwis Księgarnia

Encyklopedia PWN w trzech tomach z CD-ROM

Cena (PLN): 299.00
Rok wydania: 2006 (copyright 1999)
ISBN: 978-83-01-14801-0
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Wyjątkowo piękna encyklopedia opracowana przez zespół PWN zawiera 80 000 zwięzłych haseł, 600 obszernych haseł przeglądowych, 180 tabel, 400 map oraz kolorowe ilustracje o dużym formacie.


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Światowy bestseller! Znakomity wykład koncepcji polityki jako sztuki godzenia sprzecznych interesów. Ukazanie polityki jako najcenniejszej instytucji we współczesnym społeczeństwie.
Autor: Bernard Crick
Klasyczny podręcznik autorstwa jednego z najwybitniejszych bizantynologów. Praca opisuje dzieje cesarstwa wschodniego od momentu jego formalnego uniezależnienia się aż do upadku w 1453 roku.
Autor: Georg Ostrogorski
Cieszący się dużą popularnością podręcznik chemii fizycznej zawiera kompletny opis ilościowy przemian materii. Napisany przystępnie i logicznie, posiada znakomicie przygotowane ilustracje.
Autor: Peter Atkins
Kultowa książka filozoficzna XX wieku. Stanowi najpełniejszy wyraz myśli Heideggera z właściwą dlań metaforyką, charakterem nawiązań, aluzji i transpozycji.
Autor: Martin Heidegger
Panorama epoki hellenistycznej w całym jej wielkim bogactwie, zwłaszcza w zakresie sztuki, nauki, filozofii i literatury.
Autor: Anna Świderkówna
Przegląd 300 gier planszowych, w karty, dla samotnych i naśladujących życie z opisami, szczegółowymi zasadami oraz okolicznościami ich powstania. Do książki dołączona płyta CD-ROM.
Autor: Lech Pijanowski, Wojciech Pijanowski
Specjalistyczny słownik prezentujący w sposób uporządkowany fachowe słownictwo związane z chromatografią i elektroforezą.
Autor: Jacek Hetper, Zygfryd Witkiewicz
Pierwszy w polskim piśmiennictwie ekonomicznym po 1989 roku podręcznik akademicki ujmujący kompleksowo całokształt zagadnień z obszaru systemu finansowego gospodarki narodowej.
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Polityka Prywatności