Serwis Księgarnia

Wiedza o społeczeństwie. Encyklopedia szkolna PWN

Cena (PLN): 70.00
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15892-7
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Encyklopedia zawiera 6000 haseł z historii, socjologii i politologii uzupełnionych diagramami, wykresami i dokumentami źródłowymi. Skierowana jest do miłośników geografii, licealistów i studentów.


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Ciekawe, nowatorskie podejście do nauczania języków obcych. Spójny, dobrze uzasadniony i ambitny model nauczania, szczególnie nadający się w pracy w szkole średniej. Dla studentów filologii obcych.
Autor: Mikołaj Rychło
Książka zawiera 222 zadania poświęcone tradycyjnym działom kwantowej teorii pola. Część 1 zawiera wprowadzenie teoretyczne i treści zadań. Część 2 zawiera ich szczegółowe rozwiązania.
Autor: Voja Radovanović
Zestaw zawiera książkę w formacie kieszonkowym oraz płytę CD-ROM z programem komputerowym SuperMemo UX i nagraniami MP3. Przemyślany układ książki ułatwia szybki dostęp do szukanych wyrażeń.
Podręcznik omawia charakterystykę taksonów wyższych, prezentuje przegląd systematyczny 148 gatunków nieparzysto- i parzystokopytnych, podaje wykaz ogrodów zoologicznych i muzeów.
Autor: Halina Komosińska, Elżbieta Podsiadło
Repetytorium zawiera minimalny zestaw informacji matematycznych, tj. podstawowe pojęcia rachunku wektorowego, różniczkowego i całkowego oraz przykłady i zadania wraz z odpowiedziami.
Autor: Wiesława Korczak, Marianna Trajdos
Nauka tworzenia animacji za pomocą programu SwiSH, który daje ogromne możliwości tworzenia animacji flash, a przy tym jest niezwykle łatwy w użyciu i na dodatek tani.
Autor: Roland Zimek
Książka omawia sposoby przeciwdziałania awarii w środowiskach Active Directory, ich różne scenariusze, a także sposoby odzyskiwania informacji po katastrofie.
Autor: Florian Rommel
Książka poświęcona lingwistycznym i socjologicznym aspektom komunikacji językowej. Przedstawia wpływ czynników społecznych na charakter i przebieg komunikacji językowej.
Autor: Kwiryna Handke
Książka zawiera kluczowe zagadnienia na temat projektowania produktu – od poszukiwania i źródeł pomysłów, poprzez analizę ludzkich potrzeb i tendencji rynkowych aż po dopracowanie koncepcji.
Autor: Richard Morris
Polityka Prywatności