Serwis Księgarnia

Słownik sloganów reklamowych

Cena (PLN): 44.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16001-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Zbiór ponad 500 najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat.
Autor: Marta Spychalska, Marcin Hołota


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Encyklopedie z serii Epoki literackie przedstawiają literaturę polską i obcą w szerokim kontekście cywilizacyjnym.
Wszechstronna analiza aspektów równowagi bilansu płatniczego oraz wyniki badań empirycznych głównych determinant rachunków obrotów bieżących, finansowych i kapitałowych największych krajów Europy.
Synteza najnowszej wiedzy o roli tlenu w organizmach żywych. Opis tzw. drugiej twarzy tlenu czyli powstawania reaktywnych form tlenu w komórce i jej otoczeniu, uszkadzających DNA.
Autor: Grzegorz Bartosz
Podręcznik zawiera ćwiczenia wdrażające, automatyzujące, utrwalające i testujące (kontrolne), wszystkie opatrzone rozwiązaniami. Opracowany konfrontatywnie. Przeznaczony dla szerokiego odbiorcy.
Autor: Maciej Jaskot
Kompleksowa publikacja prezentująca najważniejsze sprawy finansowe Unii Europejskiej. Autorka podejmuje kwestie integracji walutowej, budżetu, podatków i rynku finansowego.
Autor: Leokadia Oręziak
Książka przygotowuje do rozwiązania testów zorientowanych na sprawdzenie praktycznych umiejętności z dziedziny pracy z arkuszem kalkulacyjnym. Poziom zaawansowany.
Autor: Mirosława Kopertowska, Witold Sikorski
Słownik zawiera 5000 haseł dotyczących szeroko pojętej tematyki finansów – od rodzinnych do międzynarodowych. Wyjaśnia hasła związane z nowymi dziedzinami, opisuje nowe zjawiska.
Praca omawia koncepcję wartości pieniądza, podstawowe operacje finansowe, formy lokat i wkładów oszczędnościowych, metody naliczania odsetek, renty kapitałowe i wycenę papierów wartościowych.
Autor: Edward Smaga
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Polityka Prywatności