Serwis Księgarnia

Słownik sloganów reklamowych

Cena (PLN): 44.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16001-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Zbiór ponad 500 najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat.
Autor: Marta Spychalska, Marcin Hołota


ostatnia zmiana: 2009-11-17
Komentarze
Książka omawia centralny punkt systemu filozofii prawa stworzonego przez Gustava Radbrucha – prawo oparte na triadzie wartości – sprawiedliwości, celowości i praworządności.
Autor: Gustav Radbruch
Materiał dotyczący obiektów geograficznych na świecie podzielony tematycznie na działy: ukształtowanie powierzchni Ziemi, hydrosfera, odkrycia geograficzne, ochrona środowiska przyrodniczego.
Unowocześnione wydanie bardzo oczekiwanego podręcznika, w którym uwzględniono najnowsze doniesienia naukowe, podając je w formie Uzupełnień na końcu poszczególnych rozdziałów.
Autor: Leokadia Kłyszejko-Stefanowicz
Całość zagadnień ujętych w podstawie programowej z informatyki. Zadania w nim zawarte pozwalają na sprawdzenie umiejętności matematycznych trzecioklasisty przed egzaminem gimnazjalnym.
Autor: Błażej Gruszczyński
W nowoczesny, a zarazem przystępny sposób książka prezentuje wiadomości z chemii związków aromatycznych, kładąc przy tym duży nacisk na zagadnienia praktyczne.
Autor: John D. Hepworth, David R. Waring, Michael J. Waring
Kompendium wiedzy niezbędnej dla kierownika projektów informatycznych. Cenna wiedza o praktycznych aspektach zarządzania projektami informatycznymi. Połączenie teorii i praktyki.
Autor: Mariusz Flasiński
Nowe wydanie książki prezentuje program gretl w polskiej wersji językowej, zawierający podstawowe procedury i metody ekonometryczne, a wykorzystywany w nauczaniu ekonometrii oraz prognoz i symulacji.
Autor: Tadeusz Kufel
Zbiór zadań z rozwiązaniami z elementów logiki i teorii mnogości. Pomocą w korzystaniu ze zbioru są krótkie wstępy teoretyczne do każdego rozdziału oraz skorowidz stosowanych w książce oznaczeń.
Autor: Wiktor Marek, Janusz Onyszkiewicz
Klasyczna praca z socjologii kultury analizująca powstanie i rozwój tytułowej kultury masowej. Autorka definiuje przedmiot oraz opisuje rozwój tego zjawiska w Polsce i na świecie.
Autor: Antonina Kłoskowska
Polityka Prywatności