Serwis Księgarnia

Słownik sloganów reklamowych

Cena (PLN): 44.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16001-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Zbiór ponad 500 najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat.
Autor: Marta Spychalska, Marcin Hołota


ostatnia zmiana: 2009-11-17
Komentarze
Pierwszy tom monografii przedstawiającej metody obliczeń projektowych silników indukcyjnych. W tomie tym dokonano analizy zjawisk fizycznych zachodzących w silnikach w różnych stanach pracy.
Autor: Tadeusz Śliwiński
Książka przedstawia dzieje prawa sądowego od V wieku do schyłku XX stulecia jako wyodrębniony element z całości dziejów państwa i prawa.
Autor: Andrzej Dziadzio
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.
Książka podaje zasady obliczania i konstruowania stropów płytowo-belkowych i gęstożebrowych, słupów i ścian. Dużo miejsca poświęca zabezpieczeniom konstrukcji żelbetowych przed działaniem pożaru.
Autor: Włodzimierz Starosolski
Zbiór przykładów z ekonometrii. Niektóre poprzedzają omawiane zagadnienia co ułatwia przyswojenie podstawowych treści z zakresu przedmiotu.
Autor: Antoni Goryl, Zbigniew Jędrzejczak, Karol Kukuła, Jacek Osiewalski, Anna Walkosz
Inspirujący przewodnik po świecie komunikacji w środkach masowego przekazu zilustrowany aktualnymi przykładami sprawdzonych na świecie rozwiązań.
Autor: Bo Bergström
Praca przedstawia glebę jako bombę chemiczną z opóźnionym zapłonem. Omawia zanieczyszczenie chemiczne wód powierzchniowych, roślinności i żywności oraz funkcjonowanie oczyszczalni glebowo-roślinnych.
Autor: Piotr Kowalik
Przegląd 300 gier planszowych, w karty, dla samotnych i naśladujących życie z opisami, szczegółowymi zasadami oraz okolicznościami ich powstania. Do książki dołączona płyta CD-ROM.
Autor: Lech Pijanowski, Wojciech Pijanowski
Książka poświęcona teorii i praktyce przekładu prawnego i sądowego, w szczególności dokumentów stosowanych w obrocie gospodarczym, aktów normatywnych oraz aktów prawnych Unii Europejskiej.
Autor: Anna Jopek-Bosiacka
Polityka Prywatności