Serwis Księgarnia

Słownik sloganów reklamowych

Cena (PLN): 44.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16001-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Zbiór ponad 500 najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat.
Autor: Marta Spychalska, Marcin Hołota


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Książka przedstawia zagadnienia socjalizacji dzieci i młodzieży ujęte interdyscyplinarnie z punktu widzenia różnych teorii – psychologicznych, pedagogicznych i socjologicznych.
Autor: Klaus-Jürgen Tillmann
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
Prezentacja najnowszych osiągnięć w biotechnologii roślin: techniki kultury in vitro, uzyskiwanie roślin zmodyfikowanych genetycznie, biotransformacje, produkcja szczepionek roślinnych.
Jedno z najważniejszych źródeł do historii Polski średniowiecznej i jedno z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej historiografii europejskiej. Dzieje Polski od legendarnych początków do 1480 roku.
Autor: Jan Długosz
Książka przedstawiciela warszawskiej szkoły historyków idei. Podstawowe źródło wiedzy o rosyjskiej filozofii, myśli społecznej, kulturze i duchowości.
Autor: Andrzej Walicki
Najbardziej niezwykły podręcznik fizyki, jaki został kiedykolwiek napisany, wciągający czytelnika w odkrywanie prawidłowości rządzących przyrodą. Dla studentów fizyki i dziedzin pokrewnych.
Autor: Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands
Podręcznik obejmuje okres od czasów Cesarstwa Rzymskiego schyłku IV wieku do sytuacji krajów europejskich w końcu XV wieku. Opisuje państwo Franków, cesarstwo i papiestwo w XI-XII wieku, krucjaty.
Autor: Tadeusz Manteuffel
Książka w sposób usystematyzowany przedstawia problematykę finansów samorządu terytorialnego. Wskazuje problemy procesów decentralizacji i omawia zasady wydatkowania środków publicznych.
Autor: Maria Kosek-Wojnar, Krzysztof Surówka
Barwna i sugestywna, przepleciona zdjęciami, opowieść z "mórz południowych", która zrewolucjonizowała antropologię, stając się jedną z najczęściej czytanych monografii antropologicznych.
Autor: Bronisław Malinowski
Polityka Prywatności