Serwis Księgarnia

First Steps in Marketing Language

Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-01-16270-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje i strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy.
Autor: Roman Kozierkiewicz


ostatnia zmiana: 2010-08-10
Komentarze
Książka opisuje współczesne kierunki badań psychologii porównawczej: zagadnienia dotyczące ewolucji umysłu, genetyki i adaptacyjnej roli zachowania oraz paradygmaty i perspektywy w tej dziedzinie.
Wybór tekstów w układzie chronologiczno-rzeczowym, obejmujących okres zaborów do odrodzenia państwa polskiego w 1918 roku. Ułatwia zrozumienie procesu powstawania tradycji prawnej i ustrojowej.
Autor: Marian Kallas, Marek Krzymkowski
Dwuczęściowa publikacja zawiera przegląd 50 diet odchudzających oraz 25 diet zdrowotnych, pomagających zachować zdrowie lub zwalczyć chorobę.
Autor: Judith C. Rodriguez
Publikacja przedstawia życiorysy świętych na 366 dni w roku, wzbogacone efektownymi ilustracjami. Dodatkowo na marginesach znalazły się noty o polskich błogosławionych wspominanych danego dnia.
Pierwsza monografia Goodmana. Kładzie nacisk na różnorodność wersji świata, omawia problem prostoty i złożoności oraz kwestię czasu i języka określeń czasowych.
Autor: Nelson Goodman
Praca wyłoniona w konkursie o nagrodę im. Marcelego Handelsmana.
Autor: Andrzej Czyżewski
Książka w przystępny sposób prezentuje najważniejsze kierunki w psychologii. Jest rodzajem wstępu do psychologii. Pozwala porównać podejście różnych szkół do tego samego problemu.
Autor: Julie Winstanley
Przewodnik, który powstał z pasji podróżowania. Autor oprowadza po popularnych szlakach i miejscach mniej uczęszczanych. Prezentuje wiele atrakcji, których nie można przegapić.
Uaktualnione wydanie uwzględnia najnowsze odkrycia medycyny z dziedziny zdrowia, profilaktyki i chorób. Poręczny format i klasyczna, elegancka oprawa ze złotymi tłoczeniami.
Polityka Prywatności