Serwis Księgarnia

First Steps in Marketing Language

Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-01-16270-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje i strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy.
Autor: Roman Kozierkiewicz


ostatnia aktualizacja: 2010-08-10
Komentarze
Wykład chemii fizycznej dla studentów. Książka porusza wszystkie ważne problemy chemii fizycznej ujmując je w formie doskonałej do szybkiej nauki i powtarzania.
Autor: A.G. Whittaker, A.R. Mount, M.R. Heal
Książka zawiera przykłady oparte na prawdziwych wdrożeniach modelu ABC. Omawia najbardziej kosztowne działania, uczy poznawać nierentowne obszary i analizować przyczyny takiego stanu rzeczy.
Autor: Robert S. Kaplan, Steven R. Anderson
Praktyczny ilustrowany przewodnik po Dublinie. Opisuje najciekawsze oraz mniej znane, lecz interesujące miejsca, a także warte obejrzenia atrakcje. Zawiera plan miasta i szybkiej kolei miejskiej.
Autor: Hilary Weston, Jackie Staddon
Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem.
Książka prezentuje systematykę i kładzie nacisk na zagadnienia filogenetyczne, opisując świat organizmów prokariotycznych, grzybów oraz roślin głównie z punktu widzenia ich rozwoju rodowego.
Autor: Alicja Szweykowska, Jerzy Szweykowski
Podstawowa wiedza o socjologii. Połączenie prostoty wykładu z profesjonalną wiedzą. skondensowany sposób wykładu zachęca do dalszych, pogłębionych studiów. Zawiera słowniczek pojęć i indeks rzeczowy.
Autor: Jean-Francois Couet, A. Davie
Kompleksowe przedstawienie problematyki finansowania inwestycji z uwzględnieniem różnych źródeł finansowania. Całość udokumentowana przykładami empirycznymi. Podręcznik interdyscyplinarny.
Autor: Aneta Michalak
Książka omawia panowanie zachodniego odłamu Gotów na terenach Półwyspu Iberyjskiego i w zachodniej części kontynentu europejskiego. Autor wykorzystuje wieloletnie badania archeologiczne oraz źródłowe.
Autor: Roger Collins
Bogato ilustrowane kompendium wiedzy o pochodzeniu organizmów i ich ewolucji. Przedstawia zasady wnioskowania, które służą paleontologom do odtworzenia przebiegu ewolucji na podstawie skamieniałości.
Autor: Jerzy Dzik
Polityka Prywatności