Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Książka omawia najważniejsze zagadnienia teoretyczne psychologii międzykulturowej. Prezentuje najbardziej znaczące polskie i zagraniczne programy badawcze.
Autor: Paweł Boski
Książka wybitnej znawczyni papirusów, czasów hellenistycznych, Egiptu epoki greckich Ptolemeuszów, a także Biblii i Ewangelii. Przybliża świat helleńskiego i wczesnochrześcijańskiego Śródziemnomorza.
Autor: Anna Świderkówna
Wszystkie religie świata obiektywnie przedstawione przez autorów z najwybitniejszych ośrodków teologicznych Europy. Nagroda Nowych Książek 2003 dla redaktorów naukowych encyklopedii.
Książka omawia meteorologiczne, klimatologiczne i hydrologiczne aspekty obiegu wody w przyrodzie. Układ treści zgodny z punktem widzenia hydrologa – od kondensacji i opadów do parowania wody.
Autor: Urszula Kossowska-Cezak, Elżbieta Bajkiewicz-Grabowska
Nowoczesna i kompleksowa prezentacja wiedzy o budowie geologicznej Polski oraz ewolucji poszczególnych obszarów i jednostek geologicznych. Najnowsze wyniki badań.
Autor: Włodzimierz Mizerski
Poradnik językowy adresowany do osób tworzących teksty. Objaśnia zawiłości polskiej ortografii i interpunkcji.
Autor: Aleksandra Kubiak-Sokół (oprac.)
Słownik zawiera hasła stricte pedagogiczne oraz dotyczące nauk współdziałających z pedagogiką, w tym zwłaszcza z logiką, metodologią czy teorią informacji.
Autor: Czesław Kupisiewicz, Małgorzata Kupisiewicz
Publikacja przedstawia życiorysy świętych na 366 dni w roku, wzbogacone efektownymi ilustracjami. Dodatkowo na marginesach znalazły się noty o polskich błogosławionych wspominanych danego dnia.
Nowoczesny, zajmująco napisany podręcznik gramatyki języka polskiego. Autorka ukazuje polszczyznę na tle innych języków, nie tylko słowiańskich. Terminy językoznawcze przystępnie objaśnione.
Autor: Alicja Nagórko
 
Polityka Prywatności