Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Podręcznik akademicki zawierający nowoczesne ujęcie podstawowych wiadomości z zakresu organizacji robót drogowych. Syntetycznie podana wiedza teoretyczna jest ilustrowana przykładami praktycznymi.
Autor: Sławomir Biruk, Kazimierz M. Jaworski, Zbigniew Tokarski
Książka, odnosząc się do historii Holokaustu, wyjaśnia procesy psychologiczne kształtujące osobowość sprawców, biernych świadków oraz heroicznych altruistów ratujących ofiary.
Opis najważniejszych zagadnień teoretycznych w stosunkach międzynarodowych, przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych teorii, analiza studiów przypadków i wydarzeń historycznych.
Autor: Jacek Czaputowicz
Podręcznik traktuje o finansach publicznych we współczesnej gospodarce rynkowej.
Autor: Stanisław Owsiak
Klasyka algebry! Książka omawia m.in. podstawowe pojęcia teorii ciał i ich najważniejsze przykłady oraz teorię równań liniowych oraz wstęp do algebry liniowej. Nadrzędnym tematem jest teoria równań.
Autor: Andrzej Białynicki-Birula
Najnowsza, usystematyzowana wiedzę o konsumpcji, jej strukturze, prawidłowościach i uwarunkowaniach: terminologia, typologia, determinanty, prawidłowości i efekty jej rozwoju w wymiarze mikro i makro.
Autor: Czesław Bywalec
Antologia najważniejszych tekstów antropologicznych. Obejmuje 40 tekstów źródłowych, przedstawia najważniejsze nurty antropologicznego myślenia oraz kluczowe dla tej dyscypliny prace.
Próba opowiedzenia o sposobach doświadczania i porządkowania świata w kulturze magicznej. Książka omawia zasady określające wizję świata w kulturze tradycyjnej.
Autor: Piotr Kowalski
Podstawowe zagadnienia dotyczące nadwagi i otyłości. Opisy interwencji psychologicznych służących leczeniu i prewencji otyłości oraz ocena ich efektywności.
Autor: Aleksandra Łuszczyńska
 
Polityka Prywatności