Serwis Księgarnia

Klucz do marketingu

Cena (PLN): 14.90
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-01-15448-6
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:38:05
Komentarze
Kolekcja 10 nowoczesnych słowników języka polskiego i poradników językowych niezbędnych na co dzień do nauki i pracy, w tym obowiązkowych na maturze.
Podręcznik zawiera ćwiczenia wdrażające, automatyzujące, utrwalające i testujące (kontrolne), wszystkie opatrzone rozwiązaniami. Opracowany konfrontatywnie. Przeznaczony dla szerokiego odbiorcy.
Autor: Maciej Jaskot
Po raz pierwszy w Polsce! Najsłynniejsza w Europie encyklopedia w kieszonkowym formacie.
Podręcznik z zakresu współczesnych systemów politycznych reprezentatywnych państw świata. Przedstawia zasady, instytucje ustrojowe i mechanizmy funkcjonowania współczesnych państw demokratycznych.
Cenna pomoc w zdobywaniu umiejętności posługiwania się prostymi i złożonymi metodami statystyki. Minimum teorii, przykłady i zadania do samodzielnego rozwiązywania z odpowiedziami.
Autor: Karol Kukuła
Przewodnik, który powstał z pasji podróżowania. Autor oprowadza po popularnych szlakach i miejscach mniej uczęszczanych. Prezentuje wiele atrakcji, których nie można przegapić.
Pierwsza w Polsce praca poświęcona w całości zagadnieniom wsparcia społecznego. Prezentuje najnowsze dane na temat skutecznych form udzielania wsparcia społecznego osobom potrzebującym.
Książka omawia budowę i działanie układów wchodzących w skład jednostki centralnej oraz architekturę komputera klasy PC. Wydanie gruntownie zmienione, dostosowane do nowej formy egzaminów.
Autor: Krzysztof Wojtuszkiewicz
Książka w przystępny sposób prezentuje najważniejsze kierunki w psychologii. Jest rodzajem wstępu do psychologii. Pozwala porównać podejście różnych szkół do tego samego problemu.
Autor: Julie Winstanley
 
Polityka Prywatności