Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Aktualny stan wiedzy o podstawowych instytucjach życia politycznego. Opis funkcjonowania partii w strukturach władzy. Odwołania do współczesnych przykładów, w tym do przemian demokratycznych w Polsce.
Autor: Katarzyna Sobolewska-Myślik
Encyklopedia przedmiotowa prezentująca dzieje literatury polskiej i światowej. W 5000 haseł zawiera podstawowe informacje z dziedziny sztuk plastycznych, muzyki, teatru, filmu i językoznawstwa.
Autor: Krystyna Damm (red.), Margarita Kardasz (red.)
Rodzaj słownika frazeologicznego języka angielskiego. Książka prezentuje połączenia czasowników i przymiotników z przysłówkami w języku angielskim, sprawiające trudność uczącym się.
Autor: Christian Douglas-Kozłowska
Przystępne omówienie sposobu wykonywania 4 podstawowych operacji arytmetycznych na liczbach zapisanych w typowych formatach stosowanych w praktyce od strony teoretycznej i praktycznej.
Autor: Sławomir Gryś
Książka przedstawia zagadnienia socjalizacji dzieci i młodzieży ujęte interdyscyplinarnie z punktu widzenia różnych teorii – psychologicznych, pedagogicznych i socjologicznych.
Autor: Klaus-Jürgen Tillmann
Książka omawia dzieje myśli filozoficznej od starożytności po dzień dzisiejszy z prognozą na przyszłość. Przedstawia filozofię jako wielość powstałych kiedyś systemów, a jednocześnie żywy ruch myśli.
Autor: Otfried Höffe
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.
Książka zawiera opis skryptu WordPress, porady na temat stworzenia własnego blogu oraz omówienie czynników wpływających na odpowiednie pozycjonowanie blogu w wyszukiwarce.
Autor: Paweł Lipiec, Łukasz Sosna
Obszerny, wyczerpujący słownik łaciński, opracowany przez najlepszych polskich filologów klasycznych; reprint słynnego słownika, wydanego przez PWN w latach 1957-1979.
Polityka Prywatności