Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Książka przedstawia wnikliwą analizę stosunków etnicznych jako typu stosunków społecznych oraz rozwój tej problematyki począwszy od dzieł klasyków socjologii, a skończywszy na pracach najnowszych.
Autor: Janusz Mucha
Omówienie wielkich regionów stanowiących zwarte przestrzennie grupy państw o zbliżonych cechach przyrodniczych, społecznych, kulturowych i gospodarczych.
Wszystkie religie świata obiektywnie przedstawione przez autorów z najwybitniejszych ośrodków teologicznych Europy. Nagroda Nowych Książek 2003 dla redaktorów naukowych encyklopedii.
Praktyczny, bogato ilustrowany przewodnik po Portugalii. Opisuje najciekawsze oraz mniej znane, lecz interesujące miejsca, a także warte obejrzenia atrakcje. Zawiera mapę państwa i plan Lisbony.
Autor: Martin Symington
Doskonały podręcznik matematyki dla studentów kierunków przyrodniczych i technicznych! Zawiera: niezbędny aparat matematyczny, dobrze dobrane przykłady, liczne zadania, bogaty materiał ilustracyjny.
Autor: Donald A. McQuarrie
Wprowadzenie w problematykę badań nad stygmatyzacją społeczną. Analizuje korzenie koncepcji, dalszy rozwój stygmatyzacji oraz zastosowanie koncepcji do badań nad tożsamością.
Autor: Elżbieta Czykwin
Systematyczna wiedza w ujęciu historycznym, problemowym i szczegółowym uwzględniająca specyfikę literatur narodowych oraz różnorodność dzieła i osobowości twórcze pisarzy.
Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie finansów. Omawia ważne pojęcia finansowe, podaje przykłady żargonu stosowanego w finansach.
Autor: Roman Kozierkiewicz
Oryginalna synteza zagadnień podejmowanych przez socjologów kultury, próba wytyczenia granic tej subdyscypliny, swoisty pomost między polską tradycją myśli socjologicznej a światową humanistyką.
Autor: Antonina Kłoskowska
Polityka Prywatności