Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Ciekawe, nowatorskie podejście do nauczania języków obcych. Spójny, dobrze uzasadniony i ambitny model nauczania, szczególnie nadający się w pracy w szkole średniej. Dla studentów filologii obcych.
Autor: Mikołaj Rychło
Program zawiera multimedialny kurs do nauki SuperMemo UX, nowoczesny podręcznik, nagrania mp3. Dla obcokrajowców, którzy chcieliby doskonalić znajomość języka polskiego na poziomie podstawowym.
Autor: Agata Gotlib-Borowska, Marzena Jasnos, Ewa Masłowska, Agnieszka Pabiańczyk, Marzena Suska, Anna Toka
Podręcznik prezentuje teoretyczne podstawy hydrogeochemii oraz aktualną problematykę genezy i przekształceń składu chemicznego wód podziemnych oraz możliwości ich wykorzystywania.
Autor: Aleksandra Macioszczyk, Dariusz Dobrzyński
Dzieło Arystotelesa prezentuje traktat społeczno-polityczny. Przekład, słowo wstępne i komentarz – Ludwik Piotrowicz. Wstępem poprzedził Mikołaj Szymański.
Autor: Arystoteles
Podstawowy podręcznik do przedmiotu Finanse międzynarodowe. Zawiera zagadnienia z minimum programowego, z rozwinięciem w kierunku pieniądza, systemów pieniężnych oraz parytetu siły nabywczej.
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu. Napisany z myślą o polskich studentach.
Autor: Eugeniusz Michalski
Książka niezbędna każdemu uczniowi podczas 3 lat nauki w gimnazjum. Prezentuje aktualny stan wiedzy z poszczególnych dziedzin. Została skonsultowana przez metodyków Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Podręcznik przedstawia zagadnienia z zakresu dydaktyki, ujęte w sposób zgodny z założeniami reformy nauczania, treści dotyczące nowych zjawisk w szkole, agresji oraz uzależnienia młodzieży.
Praktyczny i wyczerpujący przewodnik po projektowaniu niezawodnych, bezpiecznych i łatwych w obsłudze sieci przedsiębiorstwa. Liczne ilustracje i rzeczywiste przykłady.
Autor: Priscilla Oppenheimer
Polityka Prywatności