Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Klucz do poznania podstaw instalowania, uruchamiania i zarządzania systemem SuSE® LINUX. Praktyczne ćwiczenia, które pomogą w przygotowaniu się do prowadzonego przez firmę Novell egzaminu CLP.
Autor: Emmett Dulaney
Książka omawia badania etnometodologiczne – jeden z najbardziej radykalnych i kontrowersyjnych nurtów socjologii jakościowej. Opisuje wiedzę potoczną czyli zwykłe czynności i zachowania.
Autor: Harold Garfinkel
Nowoczesna publikacja kartograficzna w wyjątkowy sposób łączy szczegółowe mapy, najwyższej jakości zdjęcia satelitarne oraz teksty objaśniające. Prezentuje 72 000 obiektów geograficznych.
Kompleksowa, poparta przykładami wiedza na temat zarządzania jakością: projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, metod i narzędzi wspomagających oraz oceny jakości.
Autor: Adam Hamrol
Książka zawiera wszystkie informacje niezbędne do korzystania z języka PL/SQL z uwzględnieniem nowych możliwości systemu Oracle Database 11g.
Autor: Steven Feuerstein, Bill Pribyl, Chip Dawes
Nowoczesny, przejrzyście napisany, kompletny podręcznik podstaw fizyki! Zawiera elementy fizyki współczesnej. Przedstawia aktualny stan wiedzy. Aparat matematyczny ograniczony do niezbędnego minimum.
Autor: David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker
Książka dotyczy wszelkich aspektów profesjonalnego przygotowania różnych typów publikacji do wydania drukiem lub elektronicznie – poziomu typograficznego, języka, makrostruktury publikacji.
Autor: Adam Wolański
Słownik zawiera 130 000 polskich wyrazów, wyrażeń i frazeologizmów oraz ich rosyjskich odpowiedników. Odzwierciedla oba języki w nowej sytuacji ekonomicznej, politycznej, społecznej i kulturowej.
Zbiór zadań poświęconego analizie matematycznej: liczbom rzeczywistym, ciągom i szeregom liczbowym. Zadania wraz z rozwiązaniami podano od najłatwiejszych do najtrudniejszych.
Autor: Wiesława J. Kaczor, Maria T. Nowak
Polityka Prywatności