Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Książka poświęcona wykorzystaniu mechanizmów rynkowych i reguł marketingowych w opiece zdrowotnej, w perspektywie przekształceń systemowych tego sektora w Polsce.
Autor: Iga Rudawska
Zbiór wszystkich poleceń na poziomie CCNA – szczególnie przydatny dla osób przygotowujących się do egzaminu – w postaci skondensowanej i podręcznej publikacji.
Autor: Scott Empson
Pełny wykład tradycyjnej matematyki finansowej. Staranny dobór przykładów, wyjaśniających sposób rozwiązania i interpretację wyników oraz bezpośredni związek z praktyką obliczeń finansowych.
Autor: Maria Podgórska, Joanna Klimkowska
Książka ma formę otwartego kalendarza – każdej stronie przypisany jest kolejny dzień roku, a każdemu z tych dni porzekadło, skomentowane w formie krótkiego eseju przez prof. Jerzego Bralczyka.
Autor: Jerzy Bralczyk
Nowoczesny, polski podręcznik do psychologii klinicznej! Prezentuje wybrane zagadnienia psychologii dzieci i młodzieży, psychologii nerwic i zaburzeń osobowości oraz psychologii sądowo-penitencjarnej.
Jeden z wiodących ekspertów od kryptografii firmy Symantec pokazuje jak za pomocą szyfrowania chronić dane i aplikacje. Książka zawiera przykłady kodu. Omawia sejfy na klucze oraz zarządzanie nimi.
Autor: Kevin Kenan
Vademecum po staropolskiej literaturze apokryficznej. Obejmuje wszystkie polskie teksty apokryficzne do końca XV wieku. Prezentuje je w postaci transkrypcji z komentarzami rzeczowymi i językowymi.
Autor: Maria Adamczyk, Wojciech R. Rzepka, Wiesław Wydra
Książka przygotowuje do rozwiązania testów zorientowanych na sprawdzenie praktycznych umiejętności z dziedziny pracy z bazami danych. Poziom zaawansowany.
Autor: Mirosława Kopertowska, Witold Sikorski
Podręcznik zawiera skrócony wykład z przedmiotu geomatyka w ujęciu tradycyjnym i współczesnym. Omawia istotę geodezji, przestrzeń 3D, układy współrzędnych i systemy odniesień przestrzennych.
Autor: Stefan Przewłocki
Polityka Prywatności