Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Wiliam Easterly – były ekonomista Banku Światowego krytykuje Planistów, takich jak Sachs, którzy rzekomo potrafią rozwiązać problemy społeczne, od nędzy i analfabetyzmu po wojny i tyranie.
Autor: Wiliam Easterly
Książka poświęcona teorii demokracji w szerokim ujęciu – historycznym, rozwojowym (z prognozą na przyszłość), społecznym i gospodarczym.
Autor: Ian Shapiro
Jedyny w Polsce podręcznik zawierający systematyczny i przystępnie napisany wykład wiedzy ogólnoslawistycznej! Nowe wydanie, zaktualizowane o wyniki ostatnich badań!
Autor: Leszek Moszyński
Książka zawiera liczne przykłady ułatwiające nabycie praktycznych umiejętności programowania w środowisku Matlab, przeznaczonym do zróżnicowanych merytorycznie obliczeń naukowo-technicznych.
Autor: Jerzy Brzózka, Lech Dorobczyński
Encyklopedia zawiera 6000 haseł z historii, socjologii i politologii uzupełnionych diagramami, wykresami i dokumentami źródłowymi. Skierowana jest do miłośników geografii, licealistów i studentów.
Profesjonalny poradnik dotyczący tworzenia animacji w filmach rysunkowych, sitcomach, grach komputerowych, reklamach telewizyjnych oraz w awangardowych kreskówkach.
Autor: Paul Wells
Książka jest zwięzłym i przystępnym wykładem o najważniejszych problemach i kierunkach rozwoju tego nurtu współczesnej filozofii.
Autor: Adam Nowaczyk
Tom Oświecenie zawiera hasła poświęcone gatunkom i formom literackim charakterystycznym dla epoki; oświeceniowym prądom i kierunkom artystycznym; problemom filozoficznym i estetycznym.
Książka omawia związki heterocykliczne, a zwłaszcza z jednym heteroatomem. Prezentuje ich nazewnictwo, strukturę i reaktywność oraz znaczenie w przyrodzie i przemyśle.
Autor: Malcolm Sainsbury
 
Polityka Prywatności