Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Książka formułuje koncepcję ryzyka systemu finansowego, opisuje pomiar i metody ograniczania tego ryzyka oraz modele zarządzania.
Autor: Jan Krzysztof Solarz
Podręcznik omawia reakcje analityczne w roztworach, techniki rozdzielania, spektrometryczne i łączone, metody termiczne, czujniki, automatyzację i komputeryzację.
Autor: D. Kealey, P.J. Haines
Klasyczna synteza średniowiecznych dziejów monarchii francuskiej. Pokazuje społeczeństwo, wzajemne relacje władcy i poddanych, budowę stosunków lennych. Napisana przez nie-Francuzów dla nie-Francuzów.
Autor: Elizabeth M. Hallam, Judith Everard
Słownik zawiera 25 000 haseł, formy odmiany wyrazów, wyrazy pochodne, bogaty wybór sentencji i zwrotów obcojęzycznych, wyczerpujące informacje o pochodzeniu wyrazów.
Zaktualizowane kompendium podręcznej wiedzy encyklopedycznej o Polsce i świecie z płytą CD-ROM. Zawiera 41 000 haseł, 150 tabel, 50 map geograficznych, 400 rysunków oraz 32 barwne tablice tematyczne.
Jedna z najważniejszych prac Hegla poświęcona zjawisku religii i religijności jako ważnemu elementowi ludzkiego świata duchowego. Pierwsze tłumaczenie na język polski.
Autor: Georg Wilhelm Friedrich Hegel
Słownik zawiera 39 000 haseł, znaczeń, zwrotów i przykładów użycia; najczęściej używane słownictwo; wymowę; dodatek gramatyczny oraz listę przydatnych skrótów. Idealna pomoc w nauce języka włoskiego!
Dzieje wypraw krzyżowych w XI-XIII wieku; okoliczności pojawienia się koncepcji świętej wojny; sytuacja polityczna i religijna na Bliskim Wschodzie w połowie średniowiecza.
Zwięzłe opracowanie dotyczące rozwoju powojennej literatury polskiej w kraju i na emigracji. Omawia przemiany literatury tych lat pod wpływem procesów politycznych i społecznych.
Autor: Zbigniew Jarosiński
Polityka Prywatności