Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 168
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Kompendium wiedzy o ekologii
Problematyka ekologiczna: od molekularnych podstaw kontaktu żywej materii z otoczeniem, poprzez zagadnienia biocenologiczne i ekosystemowe, do prawnych aspektów ochrony środowiska.Seria: Kompendium Wiedzy o... OPIS35.90
Kompendium wiedzy o ekonomii
Książka składa się z 16 rozdziałów, w których przeprowadzono analizę teoretyczną jednego z fundamentalnych tematów: zatrudnienie i bezrobocie, globalizacja, pieniądz, konsumpcja i dochody.
Autor: Janine Bremond, Jean-Francois Couet, Marie-Martine Salort
Teoria ekonomii OPIS35.90
Kompendium wiedzy o handlu
Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem.Seria: Kompendium Wiedzy o... OPIS35.90
Kompendium wiedzy o konkurencyjności
Książka przedstawia wielowątkową problematykę konkurencyjności w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. Wyszukiwanie informacji ułatwia alfabetyczny wykaz haseł i definicje na marginesach.Zarządzanie, organizacja, strategie OPIS35.90
Kompendium wiedzy o logistyce
Rola i znaczenie logistyki XXI wieku na polskim i światowym rynku dóbr i usług. Najnowsze wyniki badań oraz aktualne dane statystyczne. Dla teoretyków i praktyków ekonomii i życia gospodarczego.Usługi OPIS35.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Kompendium wiedzy o turystyce
Popularnonaukowe ujęcie tematyki turystycznej z punktu widzenia funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania w turystyce. Rola i znaczenie turystyki w skali makro, przedsiębiorstwa i regionu.Usługi OPIS35.90
Kompendium wiedzy o żywności, żywieniu i zdrowiu
Podstawowe informacje na temat żywienia oraz biologicznych, medycznych i społecznych aspektów ochrony zdrowia. Najnowsza wiedza o produktach żywnościowych, ich przetwarzaniu i funkcjonowaniu na rynku.Seria: Kompendium Wiedzy o... OPIS44.90
Koniec z nędzą
Światowy bestseller przetłumaczony na 14 języków! Konkretne pomysły dotyczące likwidacji skrajnego ubóstwa na świecie. Książka zaliczona przez tygodnik Polityka do 7 ważnych książek roku 2005.
Autor: Jeffrey Sachs
Gospodarka światowa OPIS26.90
Konkurencja i kooperacja
Pełny obraz współczesnej teorii gier. Liczne przykłady zastosowania teorii w praktyce gospodarczej. Wywód zrozumiały dla każdego czytelnika lubiącego rozrywki umysłowe i myślenie abstrakcyjne.
Autor: Marcin Malawski, Andrzej Wieczorek, Honorata Sosnowska
Zarządzanie, organizacja, strategie OPIS30.90
Konkurencyjność
Kompleksowy wykład na temat konkurencyjności w skali makro, mezo i mikro. Znakomita lektura dla praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji, jak zapewnić firmom przewagę na konkurencyjnym rynku.Zarządzanie, organizacja, strategie OPIS30.90
Konsumpcja w teorii i praktyce gospodarowania
Najnowsza, usystematyzowana wiedzę o konsumpcji, jej strukturze, prawidłowościach i uwarunkowaniach: terminologia, typologia, determinanty, prawidłowości i efekty jej rozwoju w wymiarze mikro i makro.
Autor: Czesław Bywalec
Gospodarka światowa OPIS39.90
Koordynacja polityki pieniężnej i polityki fiskalnej jako przesłanka stabilności poziomu cen
Przewodnik po najnowszych zagadnieniach z zakresu celów, mechanizmów i współzależności polityki pieniężnej i fiskalnej. Obraz dokonanych zmian w badaniach teoretycznych i praktyce gospodarczej.
Autor: Paweł Marszałek
Finanse i bankowość OPIS30.90
Kultura w organizacji
Książka prezentuje zarządzanie przez kulturę, uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu oraz za źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiostw.
Autor: Lidia Zbiegień-Maciąg
Zarządzanie, organizacja, strategie OPIS26.90
Lojalność klientów
Książka zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Przedstawia podstawy teoretyczne i przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
Autor: Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
Zarządzanie, organizacja, strategie OPIS26.90
Makro- i mikroekonomia
Kompendium wiedzy ekonomicznej dla nie-ekonomistów. Zaktualizowane dane statystyczne. Doświadczony zespół autorski.Teoria ekonomii OPIS48.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Matematyka finansowa
Pełny wykład tradycyjnej matematyki finansowej. Staranny dobór przykładów, wyjaśniających sposób rozwiązania i interpretację wyników oraz bezpośredni związek z praktyką obliczeń finansowych.
Autor: Maria Podgórska, Joanna Klimkowska
Finanse i bankowość OPIS39.90
Matematyka w ekonomii. Modele i metody. T. 1
Podręcznik do matematyki dla ekonomistów! Podstawy matematyczne i zastosowania w ekonomii połączone w jedną niepodzielną całość. Każdy rozdział uzupełniony zadaniami.
Autor: Adam Ostoja-Ostaszewski
Metody ilościowe OPIS30.90
Matematyka w ekonomii. Modele i metody. T. 2
Podręcznik do matematyki dla ekonomistów! Podstawy matematyczne i zastosowania w ekonomii połączone w jedną niepodzielną całość. Każdy rozdział uzupełniony zadaniami.
Autor: Adam Ostoja-Ostaszewski
Metody ilościowe OPIS30.90
Metodologia finansów
Podsumowanie wieloletnich zainteresowań autora problematyką finansowo-bankowo-metodologiczną. Wzajemne powiązania między nauką finansów a psychologią, socjologią, naukami ilościowymi i prawniczymi.
Autor: Stanisław Flejterski
Finanse i bankowość OPIS39.90
Metody aktuarialne
Przystępny wykład dotyczący zastosowania matematyki w ubezpieczeniach. Na końcu każdego rozdziału znajdują się zadania do samodzielnego rozwiązania. Całość uzupełniają aneksy matematyczne.
Autor: Patrycja Kowalczyk, Ewa Poprawska, Wanda Ronka-Chmielowiec
Finanse i bankowość OPIS26.90
Metody oceny projektu gospodarczego
Książka opisuje 5 metodologii postępowania przy ocenie projektu gospodarczego. Wszystkie zilustrowano przykładami – zadaniami do rozwiązania.
Autor: Jerzy Jakubczyc
Finanse i bankowość OPIS53.90
Metody organizacji i zarządzania
Pierwszy polski podręcznik omawiający metody organizacji i zarządzania. Koncentruje się na relacjach: społecznych, w procesie pracy, w procesie kształtowania kapitału społecznego i wprowadzania zmian.
Autor: Wanda Błaszczyk
Zarządzanie, organizacja, strategie OPIS39.90
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Książka analizuje społeczną i ekonomiczną dynamikę przemian związanych z rewolucją technologiczną, tworzy własną systematyczną teorię społeczeństwa informacyjnego, opisuje globalną gospodarkę.
Autor: Manuel Castells
Podstawowy podręcznik w nauczaniu historii informatyki na poziomie akademickim. Również cenny materiał uzupełniający do wykładów wprowadzających na kierunkach informatycznych.
Autor: Piotr Gawrysiak
Przewodnik, który powstał z pasji podróżowania. Autor oprowadza po popularnych szlakach i miejscach mniej uczęszczanych. Prezentuje wiele atrakcji, których nie można przegapić.
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.
Książka przedstawia teoretyczne podstawy dyscypliny – rys historyczny oraz wyniki współczesnych badań.
W nowoczesny, a zarazem przystępny sposób książka prezentuje wiadomości z chemii związków aromatycznych, kładąc przy tym duży nacisk na zagadnienia praktyczne.
Autor: John D. Hepworth, David R. Waring, Michael J. Waring
Książka w atrakcyjny i przystępny sposób wprowadza w tematykę komunikowania się w sytuacjach terapeutycznych. Omawia podstawowe cechy relacji terapeuta–klient. Przedstawia przykładowe dialogi.
Autor: Herschel Knapp
Pierwsze polskie wydanie pism filozoficznych Apulejusza, zwanego Platończykiem, przedstawiciela filozofii późnoantycznej.
Autor: Apulejusz
Polityka Prywatności